Nasz DREAM TEAM

Witajcie ,

Dziś pierwszy grudnia, będzie to bardzo ważna data w historii naszego sklepu egoCraft.pl.
Przedstawimy nasz zespół projektowy.

Zanim to jednak nastąpi, chcielibyśmy podziękować wszystkim,
którzy przesłali swoje zgłoszenia do nas.
Było ich bardzo dużo, dziękujemy z całego serca za zainteresowanie,
aczkolwiek wszystkich wybrać nie mogliśmy :(.

Nasz DREAM TEAM zasiliło 10 utalentowanych duszyczek!!!

Nie przedłużając....

przedstawimy nasz pierwszy, wymarzony, superowy, kipiący pomysłami

 Design Team


Prawda, że boski !!!

Każda z projektantek będzie przygotowywać dla Was prace inspiracyjne
w swoje w dni jak i na wyzwania..
Dodatkowo nasze zdolne DT będzie pisać przeróżne artykuły, podpowiadać co z czym i jak :),
organizować zabawy i wiele innych naprawdę przydatnych rzeczy,
które z pewnością Was zainspirują, nauczą,
pokażą jak można pewne rzeczy wykorzystać i wykonać.

Tematy są podane w pasku boczny, więc z łatwością możecie wszystko znaleźć.


A teraz czas na przedstawienie każdej projektantki:

Anna Chrószcz / nick: miesz-Anka


1 dnia każdego miesiąca przygotuje dla Was digi-stempelki do pobrania 
i wykorzystania w swoich pracach :).
Zobaczcie co napisała o sobie:

Cieszę się ogromnie, że mam możliwość dołączenia do zespołu egoCraft.pl. 
Nazywam się Ania w świecie blogowym miesz-Anka. 
Moje prace możecie zobaczyć na moim blogu www.miesz-anka.blogspot.com.
Tworzę wszystkiego po trochę, ale prym na moim biurku wiodą jednak kartki na rożne okazje. Produkty egoCraft.pl już skradły moje serce i mam nadzieję, że moimi inspiracjami zarażę i Was.


Agnieszka Kieler / nick: Agnes Kieler


3 dnia każdego miesiąca zabierze Was w świat stempli, a pisze o sobie tak:

Witam, mam na imię Agnieszka Kieler 
w blogowym świecie znajdziecie mnie jako Agnes Kieler...
Kocham kawę i mój twórczy bałagan w kąciku...  
Scrapbookowo-kartkowa pasja i wszystko co z nią związane pochłonęła mnie 7 lat temu 
i tak już zostało do dziś.Tworzę w każdej wolnej chwili, odkrywam nowe techniki, 
oglądam blogi koleżanek co pozwala mi na rozwijanie mojej  kreatywności.
Mam nadzieję, że moje inspiracje w egoCraft.pl przypadną wam do gustu.


  
Renata Sobańska / nick: Karteluszki Reni


8 dzień miesiąca należy do niej i jej cudnych pudełeczek.
Oto co o sobie nam napisała:

Nazywam się Renata Sobańska, jestem ze Szczecina. 
Na co dzień szczęśliwa mama dwóch synów, 
zawodowo spełniona nauczycielka najpiękniejszego z przedmiotów - matematyki.
W blogowym świecie pojawiam się pod nazwą "Karteluszki Reni" 
i pod ta nazwą prowadzę bloga  http://karteluszki-reni.blogspot.com/.
Jest mi niezmiernie miło, że dostałam dostrzeżona i wybrana do DT egoCraft.pl.
To wielkie szczęście znaleźć się w gronie tak znanych i utalentowanych osób. 
Bardzo dziękuję za zaufanie.
Tworzę dla siebie, rodziny, znajomych, jak również do szuflady. 
Moje prace to zdecydowanie kartki i pudełka, koperty, zaproszenia itp. I tego typu pracami chciałabym inspirować odbiorców nowego miejsca.


Izabela Sikora / nick: Visell



12 dnia miesiąca Iza inspirować będzie Was kwiatami i kwiatuszkami,
... i troszeczkę teraz o niej :):

Nazywam się Izabela Sikora, w świecie scrapowym - Visell. 
Z zawodu bibliotekarz, z zamiłowania - wielbicielka papieru. 
Tworzę głównie kartki, bardzo lubię także tagi. Prawie w każdej mojej pracy znajduje się tekturka. W swojej twórczości używam wielu warstw, często przeplatanych preparatami mediowymi. 
Nie stronię także od innych form scrapowych, jak notes czy album, 
a nawet czasem praca na blejtramie. 
Bardzo się cieszę z zaproszenia do DT egoCraft.pl mając nadzieję, 
że moje prace będą dla Was miłą inspiracją.
  

Anna Baldwin



15 dnia miesiąca -  należy do niej cykl "Podane z pomysłem", będą ciekawe rzeczy ....
Ania napisała o sobie...:

Scrapbookingiem zajmuje się od dłuższego czasu. 
Jest zafascynowana papierem, kolorami i możliwościami jakie daje scrapbooking. 
Uwielbia tworzyć, kleić i scrapować w większym gronie. 
Spotkania i pogaduchy są dla niej bezcenne! 
Fascynują ją kolory, media i nowinki scrapowe, odkrywanie nowych technik.



Monika / nick: Marbella


17 dnia miesiąca Marbella zainspiruje Was różnymi formami kartek, a o sobie pisze tak:

Mam na imię Monika, w necie Marbella. 
Już jako dziecko byłam zafascynowana papierem i tkaninami. 
Inspirują mnie głównie ciekawe faktury i wzory. 
Ważna dla mnie jest dbałość o detale, precyzja wykonania i to, 
by efekt końcowy mnie w pełni zadowolił i usatysfakcjonował.
Tworzę głównie kartki, boxy i albumy. 
Wszystkie kwiaty, jakie występują w moich pracach wykonuję sama.
Moja strona: http://marbella-craft.blogspot.com/


Anna Wysocka


19 dnia miesiąca, Ania wprowadzi nas w tajniki scrapbookingu, a przedstawia się tak:

Mam na imię Ania i pochodzę z centralnej Polski. 
Na co dzień mama wspaniałego nastolatka :) lubiąca zaczytać się w dobrym kryminale. 
Od 6 lat pracująca z papierem..... pracuję w księgarni :). 
Do niedawna to decoupage był moją pasją ale z racji tego, 
że jestem osobą troszkę niecierpliwą postanowiłam spróbować czegoś innego. 
I wpadłam po uszy :) Tworzę głównie kartki, shabby chic to mój ulubiony styl. 
Wiem jedno - moja pasja to miłość do grobowej deski.


Żaneta Szucka- Stępień / nick: Fiołeczek


22 dnia miesiąca, Żaneta zorganizuje dla Was krótką zabawę, 
której rozwiązanie będzie zawsze  w ciągu tygodnia. Zapraszamy do udziału :).
Żaneta przedstawia się Wam w taki sposób :) :

Witam serdecznie, z tej strony Fiołeczek (bo kooooocham fiołki) 
tworzący na Fiołkowym Wzgórzu i prowadzący bloga o tej samej nazwie (ot taka mała obsesja ;p).
Prywatnie żona swojego małża, jeszcze niedzieciata ;p, 
mieszkająca i pracująca w bardzo słonecznej (taaaa ;p) Irlandii.
Scrapbooking, na równi z podróżami, archeologią i parapsychologią, 
to moja ogromna pasja. Zajmuje ręce i myśli ;)
Jestem przeszczęśliwa, że jestem tu z Wami!"



Michaela Svatosova / nick: MS Design


24 dnia każdego miesiąca Michaela przedstawi Wam "Produkt miesiąca".
Zobaczcie co napisała o sobie:

Hello, my name is Michaela. I´m teacher in school club, living in Prague, 
Czech republic, with my boyfriend and our cute dog Lajka. 
I love scrapbooking, especially mixed media! 
I love creating cards, layouts, canvases, ATCs and art journal pages. 
Sometimes I made journal covers. I love pink and blue colours and flowers on my projects. 
I hope, you will like my projects with these amazing chipboards and products.



Wioletta Krzyżanowska / nick: KWioletta


26 dnia każdego miesiąca Wioletta przygotuje dla Was przeróżne tutoriale ze zdjęciami jak i video, 
a tak o pisze o sobie:

Mieszkam w pobliżu Malborka. 
Jestem żoną - wspaniałego faceta, który z cierpliwością znosi mój "bałagan" scrapowy  
i mamą dwóch córeczek - dziewięcioletniej Patrycji i ośmioletniej Ewy. 
Uczę w Szkole Podstawowej przyrody i informatyki. 
Scrapbookingiem zajmuję się od 5 lat. Uwielbiam tworzyć pracę w różnorodnych formach. 
Często robię kartki, tagi, wpisy do ART Journalu. 
Tworząc swoje prace staram się przełamywać szablony, odkrywać nowe podejście do tematu. 
Jestem ogromnie szczęśliwa, że mogę dołączyć do DT egoCraft 
i razem z tak wspaniałymi dziewczynami inspirować Was swoimi pracami.

Życzymy każdej z osobna dużo pomysłów oraz weny twórczej przy każdej inspiracji, a Was zapraszamy do odwiedzin naszego bloga, bo.... BĘDZIE SIĘ DZIAŁO :) !!!


Pozdrawiam, zespół egoCraft.pl




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 egoCraft.pl , Blogger