Gościnna projektantka - Aluna

Witajcie

Dziś w naszych progach gościmy Alunę  :).

Wykonała on cudne świąteczne tagi z naszymi gnomami. 
Piękne wspomnienie minionych świąt, prawda ...? 
Zauważyliśmy, iż gnomki cieszą nasze oczy nie tylko na pracach świątecznych :).

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć i przeczytania kilku słów o naszej gościnnej projektantce.




Nazywam się Joanna Górecka- w sieci znają mnie jako Alunę 
(trochę niefortunny nick, ale trudno ...) 
Prowadzę bloga "Handmejki Aluny" (www.handmejkialuny.blogspot.com). 
Scrapbookingiem zajęłam się w 2008 roku i od tego czasu ciągle mnie fascynuje. 
Lubię próbować nowych rzeczy, więc najpierw były kwiaty z papieru czerpanego, 
potem papier czerpany robiony z pozostających ścinków, teraz do kwiatków używam foamiranu. Robię kartki, albumy, exploding boxy i inne pudełka oraz takie różne "durnostojki". 
Kiedy odkryłam stemple do kolorowania wiedziałam, 
że będę ich wierną fanką - tych w wersji  digi i tych w realu. 
To chyba tyle o mnie - poza tym pracuję z dziećmi i młodzieżą, więc czuję się młodo. 
Zapraszam w moje progi :)


Pozdrawiamy 
Zespół egoCraft.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 egoCraft.pl , Blogger