Z sercami dla Babci/For Grandmother with hearts

Dziś pora na moją pierwszą inspirację. 
Jutro Dzień Babci, więc z tej okazji wykonałam kartkę.

Today it's the time for my first inspiration.
Tomorrow is Grandmother's Day, so I made a card on this occasion.





Użyłam kolekcji 13arts Aria Story, stempel połączyłam z tekturkowym sercem. Szklane kulki i napis dopełniły całość. No, i gaza, którą bardzo lubię w kartkach :). Dodałam także trochę chlapnięć żółtym tuszem Splash.

I used the Aria Story Collection by 13arts, I combined the stamp with a heart chipboard. 
The glass beads completed the whole artwork. And a gauze which I like in the cards very much :)
I slapped a yellow Splash onto a card.


Ze sklepu użyłam/I used from the store:

Mikrokulki szklane D5   Stempel - serce w cegiełkę duże  Serce duże - Na królewskim dworze  Splash Ink - yellow light/jasny żółty


 Napis Kochanej Babci




1 komentarz:

  1. Hi, of course this paragraph is actually pleasant annd I
    have learned loot of things from it about blogging.

    thanks.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 egoCraft.pl , Blogger