Kurs na mediową pisankę

Witajcie. 

Zapraszam dzisiaj na kurs w jaki sposób wykonać mediową ozdobę wielkanocną. 



Jako bazę do mojej pisanki posłużyła
sklejka w kształcie dużego jajka. 


Pierwszym krokiem jest nałożenie pasty strukturalnej przez dowolną maskę. Staramy się pokryć większą cześć pisanki. 


Po dokładnym wyschnięciu wzoru przystępujemy do ozdabiania. 
Przyklejamy po prawej stronie na gel medium skrawki gazy, wybrane tekturki, kwiatki (które są nam już niepotrzebne) oraz na dość gruba warstwę kulki rożnej wielkości. 
Zamiast wybranych przeze mnie kulek możemy użyć koralików i mikrokulek. 

Pozwalamy aby całość bardzo dobrze wyschła. 




Następnym krokiem jest bardzo dokładne pomalowanie ozdoby białym gesso. 



Gdy gesso dokładnie wyschnie przystępujemy do mediowania. Psikamy wybranymi mgiełkami naszą ozdobę. Dobrze podczas pracy nadmiar mgiełki zbierać ręcznikiem papierowym oraz pracę podsuszać nagrzewnicą. 


Poniżej przedstawiłam kolory mgiełek wykorzystane podczas mediowania:

- po prawej stronie delikatny róż oraz biały perłowy,
- kwiaty popsikałam kolorem czerwonym a lewy brzeg ozdoby zielenią,
- górny element, w miejscu przyklejenia kuleczek ozdobiłam kolorem żółtym i na to dałam delikatne psiknięcia przepięknym złotym brązem (moim ulubionym kolorem)


Po bardzo dokładnym wyschnięciu mediów w wystające części ozdób wtarłam wosk w kolorze brzoskwiniowego kameleona. 


A oto trochę zbliżeń mojej pracy:








Wykorzystane materiały:




 Zapraszam do zabawy mediami 
i jeżeli kurs Wam się spodobał i wykorzystacie go przy tworzeniu ozdób wielkanocnych to proszę 
pochwalcie się swoimi pracami w komentarzach. 

Pozdrawiam 



6 komentarzy:

Copyright © 2014 egoCraft.pl , Blogger