PODANE Z POMYSŁEM - Torebka dla Mamy


Witajcie

Dziś przybywam do was z pomysłem na....Torebkę dla Mamy, ale pomysł ten możecie również wykorzystać jako prezent dla przyjaciółki lub dla małej damy na komunię ;)
wystarczy tylko zamienić napis i torebka gotowa.






A teraz zapraszam was na szybki kurs jak wykonać taką torebkę dla mamy :

Na początek materiały ze sklepu ...nowa kolekcja ramek w kropeczki, baza naszej torebki i papiery od UHK Gallery.


Bazę oklejamy naszym wybranym papierem ja dodatkowo przeszłam jej brzegi maszyną do szycia.
Po przygotowaniu naszej bazy wybieramy dekoracje dla naszej torebki.
Na górę świetnie nadaje się border Dots a na boki i jako rączkę przyciełam jedną z okrągłych ramek ;)

po przygotowaniu ozdób pokolorowałam je farbami wodnymi


Pokolorowane ramki nakleiłam za pomocą glue guna na naszą torebkę...


Dodałam kilka kwiatów i napis i nasza torebka jest gotowa...
Prawda  że szybko i prosto ... a obdarowywana osoba na pewno będzie zachwycona.
to teraz czekam na waste torebki w komentarzach pod postem.





Ze sklepu użyłam:






Pozdrawiam 

Agnes

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 egoCraft.pl , Blogger