TAJNIKI SCRAPBOOKINGU - Kurs na kartkę dla mamy

Witam :)

Dzień Matki lada moment i mam dla Was szybki kursik właśnie na taką karteczkę. Tym razem z przepiękną rameczką z kolekcji Around the ceremony i świetnym stempelkiem - odbija rewelacyjnie.

To zaczynamy ;)

Potrzebujemy: papier, rameczkę z tekturki, stempelek, tusz czarny i brązowy, puder i tusz do embossingu, mgiełkę, nagrzewnicę, sizal, kwiaty i taśmę dystansową.
Papier przycinamy o 3mm mniejszy od bazy, kolejny mniejszy o 1 cm. Tuszujemy na brzegach. Drugą warstwę podklejamy taśmą dystansową 2 mm i naklejamy na bazę.
Moja rameczka jest 2D. Spodnią warstwę barwię mgiełką.

Teraz pora na warstwę wierzchnią. Tekturkę tuszujemy tuszem do embossingu, posypujemy obficie pudrem. nadmiar strząsamy z tekturki i nagrzewamy nagrzewnicą.


 Mój puder po podgrzaniu jest transparentny z połyskującymi drobinkami. Rameczka pięknie się mieni - mam nadzieję, że to widać na zdjęciach.
 Spodnią warstwę rameczki podklejamy taśmą dystansową 2 mm.

Naklejamy na bazę.
Teraz naklejamy warstwę wierzchnią rameczki a na środku wkleiłam kółeczko :)
Przygotowujemy nasz napis. Stempelki naprawdę polecam - odbijają świetnie i są w super cenie - sprawdźcie koniecznie.
Napis nakleiłam na rameczką lekko unosząc, żeby nadać efektu przestrzenności.
I na koniec szykujemy swoje ozdoby i tworzymy z nich kompozycję na kartce według uznania :)

i gotowe :)











Ze sklepu użyłam:

http://www.egocraft.pl/produkt/937-stempel-z-okazji-dnia-matki

http://www.egocraft.pl/produkt/1038-ramka-2d-around-the-ceremony

http://www.egocraft.pl/produkt/771-provence-zestaw-papierow

Pozdrawiam

Ania








3 komentarze:

Copyright © 2014 egoCraft.pl , Blogger