PODANE Z POMYSŁEM- boxy dla maluszków.

Dzisiaj chciałabym podzielić się z wami inspiracją dla najmłodszych...z kolekcji dziecięcej DZIECKO którą znajdziecie na sklepowych półkach egoCraft  stworzyłam trzy boxy - dla dziewczynki, dla chłopca i jeden neutralny .... pasujący i dla chłopca i dla dziewczynki ...
Dobrałam trzy identyczne papiery, które różniły się tylko odcieniami kolorów...
Zewnętrzną stronę boxów ozdobiłam bardzo delikatnymi dodatkami ponieważ wnętrze jest dość bogato zdobione...
Zapraszam na zdjęcia jest ich dość dużo ale chciałam pokazać wam jak najwięcej szczegółów.
Mała rada: do ozdoby pokrywek pudełek użyłam elementów z łożeczka które są między szczebelkami...warto czasem zostawić elementy które na pozór wydają się nieużyteczne :)

Today I would like to share with you my inspiration for the little ones- from our shop collection called DZIECKO I created three different exploring boxes - one for boy, one for girl and one neutral which can be used for both....papers are from two different set but they are with the same patters only colours are different.
Outside of the box is very simple because I used a lot of different elements to create inside.
I have you will enjoy it...
Little tip: for the top of the boxes I used left overs from the babies beds to create nice frames its good to keep some of the left overs you never know when you can use them ;)



Pierwszy box dla chłopca / First box for boy






Kolejny box dla dziewczynki/ Box for girl






I ostatni box neutralny / And last neutral box





Do wykonania boxów użyłam/ I used 

  


       

   


Mam nadzieję że zostaliście zainspirowani.
Pozdrawiam 
Agnes













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 egoCraft.pl , Blogger