Różowo-niebieska pamiątka


Witajcie!

Chciałam Wam pokazać moją inspirację - jak połączyć dwa kolory: różowy i niebieski w jednej pracy. Przygotowałam pamiątkę dla Rodziców Chrzestnych od dziewczynki i chłopca.

Użyłam w tym celu jasne odcienie różowego i niebieskiego, a także jasnokremowe kolory.

Hello!

I'd like to show my inspirational projekt: how to mix the pink and blue colours in one artwork. I've made a memento for the Godparents, from a girl and a boy.

I've used the bright-toned pink and blue, and also off-white colours.

Całość nabrała eleganckiego charakteru dzięki ażurowej ramce oraz koronce i perełkom.

The whole card gets an elegant look thanks to openwork chipboards, lace and pearls.

W swoich pracach użyłam następujące produkty ze sklepu egoCRAFT:

In my work I've used the following supplies from the egoCRAFT shop:



Pozdrawiam
Regards



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 egoCraft.pl , Blogger