Zimowe tagi

Witajcie,
i u mnie zaczęło się świąteczne szaleństwo. Na biurku same bożonarodzeniowe papiery i dodatki, oraz mnóstwo brokatu. Dzisiaj mam dla was dwa zimowe, mediowe tagi.

Do wykonania tła użyłam jedynie mgiełki oraz tuszu distress. Ozdobiłam je również złotą folią do transferu, przyklejając ją na najzwyklejszy klej, bez żadnych specjalistycznych urządzeń. Uwielbiam ten efekt, gdy folia przykleja się tak nieregularnie, tworząc tylko lekkie "przecierki".

Tekturki - bombkę i renifera - również ozdobiłam złotą folią, potuszowałam, a na koniec pokryłam brokatem w kleju.

Hello,
my Christmas madness started! On my desk are Christmas papers and accessories, and plenty of glitter. Today I have for you two winter mixed-media tags.

To made the background I use only mist and distress ink. I also decorated them with gold foil for transfer, sticking it to the most ordinary glue, without any specialized equipment. I love this effect when the foil sticks so irregularly, creating only light "traces".

The chipboards - bauble and the reindeer - I also decorated with foil, inked, and added glitter.






Użyłam / I used:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 egoCraft.pl , Blogger