Find Joy

Witajcie,
w natłoku świątecznych prac postanowiłam tym razem przygotować coś innego.

Lubię od czasu do czasu stworzyć taki projekt, który jest bardziej zabawą z tłem, z warstwami, pewnym eksperymentem. Tutaj mam dla Was spory tag, w którym warstwy zbudowałam głównie z tekturowych rameczek. Tło to kilka warstw mgiełek, tuszy, wosków, psikałam i chlapałam aż do efektu, który mnie zadowolił :)

Hello,
in the crowd of Christmas artworks, I decided to prepare something else this time.
From time to time I like to create a project, which is play with the background, with layers, and some experiment. Here I have a big tag for you, where layers are built mainly from chipboard frames. The background I made with mists, inks, waxes, I used to spray and splash until I achived  the intended effect :)







Ego-craft supplies:








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 egoCraft.pl , Blogger