Pamiątka Chrztu Świętego

Witajcie!

Moja dzisiejsza inspiracja to kartka z pudełkiem dla chłopca z okazji przyjęcia Sakramentu Chrztu Świętego.
Do tekturki 2D z dzbanem ze święconą wodą dodałam gołąbka od tekturki z chrzcielnicą. Myślę, że taki miszmasz tekturkowy daje sporo możliwości :)

Hello!

My today's inspiration is a card with a box for a boy on the occassion of receiving the Sacrament of Holy Baptism.
I've mixed a 2D chipboard with a Holy Water with a part of other chipboard, a dove from a chipboard presenting a baptismal font. I think that such a mishmash gives a lot of possibilities :) 





Do kartki przygotowałam pudełko. Tym razem nie było to tradycyjne pudełko z wieczkiem, a pudełko z klapką, które można zamknąć poprzez zawiązanie wstążeczki. Według mnie takie pudełko jest bardziej eleganckie. A Wy jak uważacie?

I've also made a box for this card. This time it was not a normal box with a detached cover, but a box with a flap, which can be closed by tying a ribbon. In my opinion, this is more elegant solution. What do you think?






W swoich pracach użyłam następujące produkty ze sklepu egoCraft:

In my work I've used the following supplies from the egoCraft shop:



Pozdrawiam

Regards




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 egoCraft.pl , Blogger