Męski zegar w stylu vintage

Witajcie!

Moja dzisiejsza inspiracja to zegar 2D w stylu vintage przygotowany z okazji Urodzin. Po środku zegara wkomponowałam napis "szczęścia w każdej minucie", który wg mnie pasuje tutaj idealnie!

Ten zegar to ukłon w stronę pewnego mężczyzny, który uważa, że wszystkie prace scrapbookingowe są babskie. Mam nadzieję, że po tym prezencie zmieni zdanie :)

Hello!

My inspiration for today is a 2D vintage clock, made for birthday. Inside the clock I've put a sentence "Happiness in every minute", which in my opinion suits this occassion perfectly!

This clock was made for a man, who thinks that all scrapbooking artworks are "for girls". I hope he'll change his mind after he gets it :)

W tarczę zegara wkleiłam sizal.

I've glued sisal on the clock face.


Zegar można postawić albo powiesić. Chciałam żeby z tyłu również był ozdobiony w stylu vintage.

The clock can be put on a surface, or hung. It was my intention for it to have both sides pretty, in the vintage style.

W swoich pracach użyłam następujące produkty ze sklepu egoCraft:

In my work I've used the following supplies from the egoCraft shop:





Pozdrawiam
Regards



4 komentarze:

Copyright © 2014 egoCraft.pl , Blogger