Dzień Matki/Mother's Day

Moja dzisiejsza propozycja to exploding box na Dzień Matki. Bardzo kobiece, kwiatowe papiery w żywych i radosnych kolorach - to mały bloczek  Everyday Spring od Lemoncraft. Centrum boxa stanowi tekturkowy koszyczek 3D, wypełniony różami. Praca jest trochę bardziej mediowa niż zwykle u mnie - użyłam białego gesso, kulek i stemplowania czarnym tuszem.

My today inspiration is an exploding box for the Mother's Day. Papers - Everyday Spring collection from the Lemoncraft - are full of flowers and bright, happy colours. Inside the box I put  3D basket and fulled it with flowers. I used more media as usual - white gesso, 3D balls and black stamps.













Thanks for stepping by :***



Mały bloczek papierów - Everyday Spring - LemonCraft

Koszyczek 3D do exploding box'a

Napis - Kochanej Mamie

 MULTIPURPOSE MEDIUM 120ml

GESSO 500ML. BIAŁE

Róża - 25mm różowe

Róża - 14mm białe









2 komentarze:

  1. Witam bardzo serdecznie w ten piękny majowy niedzielny dzień szczęka mi opadła przepiękny Box fajne energiczne kolory widać że tworzone prosto z serca super dopracowany Nic dodać nic ująć Życzę przyjemnego dnia i przesyłam mnóstwo pozytywnej energii


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za te przemiłe słowa i za odwiedziny na naszym blogu! pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 egoCraft.pl , Blogger