Na początek... / At the beginning...

Witajcie!
Bardzo się cieszę, że od dziś będę mogła spotykać się z Wami na blogu Egocraft!
W scrapbookingu kocham to, że nie ma żadnych ograniczeń dla naszej wyobraźni i możemy wykorzystać w swojej pracy naprawdę wszystko.
Dziś chciałabym pokazać Wam, co udało mi się zrobić z kawałkiem kory. Bardzo pomógł mi w tym tekturkowy budzik. Na sklepowych półkach możecie znaleźć ten zegar w trzech rozmiarach; ja wykorzystałam najmniejszy. Po pomalowaniu gesso nadałam mu trochę koloru, a dzięki kilku dodatkom powstała... hm, może trochę mroczna praca... ale takie lubię najbardziej!

I'm so happy that I will meet you at Egocraft blog!
I love scrapbooking because it doesn't set limits to our imagination and we can use really everything in our works.
Today I would like to share with you my new project. I used a piece of tree bark and a chipboard clock. You can find three sizes of those clocks in our shop - I used the smallest one. After painting gesso I made some colours using Rainbow colours and I glued some embellishments.
As a result of it I got maybe just a little dark work... but this is something I like the most :-)











Użyłam następujące produkty ze sklepu egoCRAFT.pl:

In my work I used the following products from egoCRAFT.pl:

        

  


Uściski!!

Hugs!!


4 komentarze:

  1. Fantastyczna, wyjątkowo inspirująca i poruszająca praca! Olśniewający debiut Maede! Super, że jesteś tu z nami!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny debiut w DT, poruszająca praca!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 egoCraft.pl , Blogger