Zaproszenia na Chrzest Święty dla dziewczynki i chłopca

Witajcie!

Przygotowałam zaproszenia z okazji Chrztu Świętego. Miały być eleganckie z motywem zarówno dziewczęcym jak i chłopięcym. Mam nadzieję, że mi się to udało.

W zaproszeniach użyłam tekturki, ale tylko jednej z części, mianowicie gołębia w ażurowym okręgu. Ramkę wykorzystam na pewno w innym projekcie.

Hello!

I've made the invitations for the Holy Baptism. They were to be elegant, both with the boyish and girlish motive. I hope I've made it right.
For these invitations I've used a part of the chipboard, namely the pigeon in the openwork circle. I will certainly use the remaining frame in some other project.





W swojej pracy użyłam następujące produkty ze sklepu egoCraft:

In my work I've used the following supplies from the egoCraft shop:



Pozdrawiam
Regards



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 egoCraft.pl , Blogger