Pamiątka Chrztu Świętego z pudełkiem i torebką

Witajcie!

Moją dzisiejszą inspiracją jest zestaw dla chłopca z okazji przyjęcia przez niego Sakramentu Chrztu Świętego. Wykorzystałam tutaj kolorystykę biało-niebieską.

Przygotowałam również torebkę na kartkę z pudełkiem oraz prezent. Wszystkie elementy obszyłam ręcznie białym kordonkiem.

Hello!

My inspiration for today is a set for a boy for his Holy Baptism celebration. I've used white and blue colours.

The bag that I've also made can hold the card in a box, and also a little gift. I've sewn all elements around with a white cord.









W swojej pracy użyłam następujące produkty ze sklepu egoCraft:

In my work I've used the following supplies from the egoCraft shop:




Pozdrawiam
Regards


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 egoCraft.pl , Blogger