Layout dla miłośniczki książek / LO for a book lover

Cześć!
Moja dzisiejsza inspiracja to layout ze zdjęciem mojej córki. Fantastyczne papiery z najnowszej kolekcji  "My diary" to marzenie każdej osoby kochającej książki. Mnóstwo elementów do wycinania sprawiło, że nie skupiałam się tym razem na bogatym, mediowym tle. Położyłam tylko przez maskę złotą farbę i dodałam gdzieniegdzie kolor i stemple.

Today my inspiration is layout with my daughter's photo. I used fantastic "Dear diary" papers, that allowed me to prepare a work really describing my little girl :-) She loves books and I could use a lots of elements to cut to build my composition instead mixed media background as I usually used to.








Użyłam następujące produkty ze sklepu egoCRAFT.pl:
In my work I used the following products from egoCRAFT.pl:


    

   


Uściski!!
Hugs!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 egoCraft.pl , Blogger