Kartka sztalugowa z bombką 3D

Witajcie
Dziś chciałabym zaprezentować kartę sztalugową z bombką 3D. Forma kartki 3D jest moją ulubioną.


Tym razem do wykonania kartki postanowiłam użyć papierów EgoCraft z kolekcji Mint Rustic Christmas oraz cudownych tekturek. Całość zamknęłam w połówce medalionu akrylowego.



Na wianku zastosowałam złoty embossing oraz kropelki Nuvo w kolorze Red Berry. Aby ożywić projekt do środka bombki dodałam również kwiaty wycięte z papierów Piątek Trzynastego Rosy Cosy Christmas.



Jako "zaczep" kartki sztalugowej posłużyła tekturka "Wesołych Świąt" która również ma na sobie złoty embossing.









Wykorzystane materiały ze sklepu:

Kolekcja Mint Rustic Christmas

 

Tekturka Wianuszek z owocami głogu - Spruce Christmas


Tekturka latarenki Warm Christmas


HDF "Wesołych Świąt"


Zapraszamy do zakupów w sklepie.





1 komentarz:

  1. Kartka przepiękna :). Nieco inna niż kartki świąteczne, które widzieliśmy w ostatnim czasie. Super pomysł z tą bombeczką.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 egoCraft.pl , Blogger