Mieniąca się bombka

Witajcie!

To już moja ostatnia świąteczna praca. Tym razem zrobiłam ozdobę. Jest to bombka zrobiona na sklejce, na którą nałożyłam pastę do spękań, następnie złotą mgiełkę oraz odrobinę złotego i czerwonego brokatu. Starałam się zrobić takie zdjęcia, aby uchwycić to, jak bombka się mieni :)

A z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia chciałabym złożyć Wam wszystkim życzenia: niech te Święta będą radosne, spokojne, spędzone w miłej atmosferze, a odrobina śniegu niech sypnie każdemu z Was :)


Hello!

This is my last Christmas work. This time I made a decoration. It is a bauble made on plywood, on which I put a cracker paste, then a golden mist and a touch of gold and red brocade. I tried to take such photos to capture how the bauble is shining :)

And on the occasion of the upcoming Christmas I would like to wish you all the best: let this Christmas be joyful, peaceful, spent in a nice atmosphere, and let a little bit of snow pour each of you :)





W swojej pracy użyłam następujące produkty ze sklepu egoCraft:

In my work I've used the following supplies from the egoCraft shop:






Pozdrawiam
Regards



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 egoCraft.pl , Blogger