Budzik wspomnień

Witajcie 
Dziś chciałabym zaprezentować pracę mixedmediową 3D. Jest to tekturkowy budzik, który u mnie posłuży jako ramka na zdjęcie.


Hello everyone
Today I would like to present 3D mixedmedia project. It's alarm clock and I prepared it as a photo frame.






Budzi sklepiłam i pogessowałam czarnym gesso Renesansu. Następnie przykleiłam elementy kwiatowe i metalowe oraz sizal, które ponownie pogessowałam na czarno.

I glued my clock and painted it with black gesso. Than I glued all flowers and metal elements nad paint it with gesso too.



 



Po wyschnięciu użyłam farby Finnabair Art Alchemy Impasto w kolorze Cobalt i Jade (turkus) oraz mgiełek Lindy's Stamp Gang w kolorze Caribbean Blue i Daily Art w kolorach lazurowym i niebieskim kameleon.

After it dried I used  Finnabair Art Alchemy Impasto paint colour Cobalt i Jade and Caribbean Blue mist from Lindy's Stamp Gang and Daily Art mists.

 



Aby ożywić projekt użyłam również mgiełki Lindy's Stamp Gang w kolorze Hibiscus Rose oraz złotej farby acrylowej Finnabair Metallique Brass Hardware.

To make project more spirited I used Hibiscus Rose Lindy's Stamp Gang mist and Metallique Brass Hardware Acrylic Paint from Finnabair Art Alchemy. 



Na koniec dodałam do środka zdjęcie mojej rodziny, które wydrukowałam w dwóch rozmiarach i wycięłam po obrysie naszych postaci.

At the end I print my family photo in two sizes and cut it. I glued it inside the clock.













 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 egoCraft.pl , Blogger