Kartka na zakończenie roku dla nauczycielki

Witajcie
Zakończenie roku szkolnego zbliża się dużymi krokami. Został niewiele ponad miesiąc więc czas się do tego dnia przygotować. 
Dziś przygotowałam bardzo kolorową kartkę dla nauczycielki. 

Hello everyone
Because of the end of school I decided go prepare a card for the teacher. It is very colorful. 



Do zrobienia tła pod tekturki egoCRAFTu użyłam perłowych tuszy alkoholowych i specjalnego papieru Yupo. To moja pierwsza praca z tymi tuszami i widzę, że potrzebna jest praktyka ale jestem zadowolona z efektu końcowego. 

I decided to make background with alcohol pearl inks and Yupo paper. It is my first time with alcohol ink and I need to practice but I am happy with the result.  


Ponieważ tło jest bardzo kolorowe zdecydowałam się na pozostawienie tekturek w naturalnym kolorze.

The background is very colorful and I decided to leave the chipboard as they are. 






 




Pozdrawiam

Best regards



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 egoCraft.pl , Blogger