Pierwsza Komunia Święta Dominika


Witajcie
Moja dzisiejsza inspiracja to kartka pamiątkowa z okazji I Komunii Świętej.  
Kolejny raz postanowiłam poeksperymentować z tuszem alkoholowym, tym razem tylko w jednym kolorze. A ponieważ kartka jest dla chłopca padło na kolor niebieski. 
Dzięki masce Tima Holtza i past Nuvo udało mi się zrobić złote promienie. Do tego dodałam super tekturki z egoCRAFT cześć w naturalnym kolorze a jedną ze złotym embossingiem i wydaje mi się, że efekt jest fajny.  

Hello
My today inspiration is a First Holy Communion card.

Once again, I decided to experiment with alcohol ink, this time using only one colour - blue - because card is for a boy.

I managed to make golden rays with mask from Tim Holtz and Nuvo pastes.  I added some egoCRAFT chipboards in natural colour and one with gold embossing and it seems to me that the effect is cool.






Dziękuję za uwagę

Thanks for watching





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 egoCraft.pl , Blogger