Nasze DT 2019/2020

Witajcie / Hello ,

Chcielibyśmy Wam przedstawić trzy nowe projektantki naszego zespołu.
Są to przezdolne scrapowo / mediowe duszyczki.

We would like to introduce you to three new designers of our team.
They are capable scrap / media souls.


Pierwszą z nich jest Natalia Królak.
Tak pisze o sobie:

"Scrapbooking to moja codzienność... - zupełnie jak kubek kawy ;) 
- nie wyobrażam sobie dnia bez niego :) 
Nie ograniczam się do jednego stylu, 
chętnie tworzę w różnych wykorzystując przy tym różne techniki,
jednak najbliższe memu sercu to Shabby chic i Vintage :)
Uwielbiam również prace mixedmediowe :) "

The first of them is Natalia Królak.
She writes about herself:

"Scrapbooking is my everyday life ... - just like a cup of coffee;) - I can't imagine a day without it :) I don't limit myself to one style, I like to create in different styles using different techniques, however, my heart is Shabby chic and Vintage :) I also love mixed media work :)"



Drugą  jest utalentowaną osóbka - Ewa Argalska.
Tak pisze o sobie:

"Mam na imię Ewa (nick InspirowaneUczuciami)
- głowę mam pełną pomysłów i chętnie będę się nimi z Wami dzielić. :)

Swoją przygodę z rękodziełem rozpoczęłam w 2016 roku. 
Pierwszą pracą jaką wykonałam były zaproszenia na mój ślub 
i tak oto jeden projekt przekuł się w pasję.


Cardmaking i scrapbooking stał się moją odskocznią od codziennych spraw. 
W wolnych chwilach w ramach relaksu siadam do mojego biurka i tworzę to co mi palce dyktują. :) Szczególnie lubię tworzyć mocno przestrzenne kartki 
z dużą ilością własnoręcznie robionych kwiatów, 
w które staram się wplatać tekturkowe dodatki. 

The second is a talented person - Ewa Argalska.
She writes about herself:
My name is Ewa (nickname InspiredUczuciami)
- my head is full of ideas and I will be happy to share them with you. :) I started my adventure with handicrafts in 2016.
The first work I did was invitations to my wedding, and so one project turned into passion. Cardmaking and scrapbooking has become my stepping stone from everyday matters.
In my free time, as a part of relaxation, I sit at my desk and create what my fingers dictate. :)
I especially like to create very spacious cards with lots of handmade flowers in
which I try to weave cardboard accessories.



Trzecią to - Beata Kamińska.
Tak pisze o sobie:

"Od 7 lat jestem zakochana w scrapbookingu i moja pasja stała się moim sposobem na życie 
- tworzę głównie produkty, które stanowią papierową oprawę dla fotografów. 
Są to albumy sprężynowe, albumy harmonijkowe, pudełka i koperty na zdjęcia, etui na płyty, wszelkiego typu zaproszenia i kartki okolicznościowe. 
Moje prace cechuje wysoka estetyka, dokładność, minimalizm, wyczucie kolorystyczne 
i to właśnie one nadają mojej twórczości indywidualny styl."

The second is a talented person - Beata Kamińska.
She writes about herself:
"I have been in love with scrapbooking for 7 years and my passion has become my way of life
- I mainly create products that are a paper setting for photographers.
These are spring albums, accordion albums, photo boxes and envelopes, CD cases,
all types of invitations and greeting cards. My works are characterized by high aesthetics, accuracy, minimalism, color sense
and they give my work an individual style."


Oto jak przedstawia się nasz zespół.

Our team presents.


Resztę dziewczyn już znacie, zapraszam więc do codziennego zaglądania na naszego bloga i inspirowanie się pracami naszych dziewczyn :).

You know the rest of girls, so I invite you to look at our blog everyday
and get inspired by the work of our girls :).

Pozdrawiamy
Zespół egoCraft.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 egoCraft.pl , Blogger