Nowy Design Team 2020 / New Design Team 2020



Witajcie Kochani
Dziś chcielibyśmy powitać nowy Design Team, który do końca 2020 roku będzie Was inspirował. 
Więc bez zbędnego przedłużania zapraszamy (prezentacja w kolejności alfabetycznej).
Przywitajcie nasze nowe członkinie zespołu:


Hello Lovely Friends
Today we would like to welcome the new Design Team, which will inspire you in 2020.
So without further delay we invite you (presentation in alphabetical order).
Say hello to our new band members:

Alyona


I live in the old and beautiful Russian city Yaroslavl. I've been in love with scrapbooking for 3 years already, and I can say that most of all I like to create small, but very detailed forms - multilayered cards, canvases, lauouts and so on. I like to use both beautiful paper for my projects and make background using mixed media technics and materials. I have never worked with your products but it will be great pleasure to create something special with them!

Mieszkam w pięknym rosyjskim miasteczku Yaroslavl. MOja miłość do scrapbooking trwa już 3 lata i najbardziej lubię tworzyć małe formy pełne detali - warstwowe kartki, blejtramy, LO itd. Lubię korzystać z gotowych papierów jak również tworzyć mixedmediowe tła. Nigdy jeszcze nie pracowałam z tekturkami egoCraft.pl ale myślę, że sprawi mi ona wielką przyjemność.  


Mam na imię Małgosia. W scrapowym świecie tworzę jako Kreatywny kącik Gosi. Swoje życie  zawodowe związałam  z Biblioteką Uniwersytecką, gdzie pracuję jako bibliotekarz. Rękodzieło w różnej formie jest ze mną od zawsze, ale intensywnie rozwija się od 2017 roku. Tworzę głównie kartki, exploding boxy, ramki na zdjęcia  i albumy. Kwiaty do swoich prac również wykonuję sama.  Nie boję się nowych wyzwań, wzbogacam swój warsztat  i wciąż uczę się czegoś nowego.  Praca z papierem i nie tylko pomaga mi się zrelaksować i uciec w swój własny świat. Poza papierami uwielbiam też czytać książki.  Jest mi bardzo  miło, że będę mogła się z Wami dzielić moją pasją w ramach DT egoCraft.

My name is Małgosia. In the scrap world, I create as Gosia's Creative Corner. I associated my professional life with the University Library, where I work as a librarian. Crafts in various forms have always been in my life, but I have been intensively developing my skills since 2017. I mainly create cards, exploding boxes, photo frames and albums. I also make flowers for my own works. I am not afraid of new challenges, I enrich my skills and I am still learning something new. Working with paper and not only helps me relax and escape into my own world. In addition to papers, I also love reading books. I am very pleased to be able to share my passion with you within DT egoCraft.




Nazywam się Marzena Pliszczyńska pochodzę  z Polski. Moją pasją od trzech lat jest scrapbooking. Tworzę też innymi technikami : mixmedia, kwiaty z foamiranu,florystyka. Uwielbiam tworzyć prace z tekturkami szczegulnie przestrzenne. Należę do DT I love digi.

My name is Marzena Pliszczyńska I come from Poland. Scrapbooking has been my passion for three years. I also create with other techniques: mixmedia, foamiran flowers, floristry. I love to create works with cardboard especially spatial. I belong to DT I love. digi.



W sieci znacie mnie jako Megi Crafts. Moja przygoda z rękodziełem zaczęła się ponad dziesięć lat temu. Pierwszą fascynacją był decoupage. Nie wiem sama kiedy wpadły mi w ręce papiery, tak na próbę…a później jedne warsztaty z mediowania zmieniły moją pracownię nie do poznania. Uwielbiam uczyć się nowych technik i próbować.  Jeśli jednak nie czuję się w jakiejś formie to po prostu tego nie robię. Tworzę kartki, prace mediowe, tagi. W tym roku  czas na dużo nowości twórczych oraz inspiracji dla Was. Uwielbiam pisać, co widać na moich profilach, jestem maniaczką Netflixa oraz audiobooków. Słucham namiętnie książek jak tworzę i staram się czytać regularnie. Jeśli chcecie mnie lepiej poznać to zapraszam na mojego Instagrama @megi_crafts . W moich relacjach oraz na IGTV znajdziecie garść inspiracji dla siebie.

You probably know me from social media’s as Megi Crafts. My adventure with handicraft started ten years ago. Mt first fascination was- decoupage. I have no idea when I found in my hands craft papers that was just for a trial and in a blink of an eye my first workshops about mixed media changed my craft room beyond recognition. I love learning new techniques and try tchem. However when I don’t feel well in particular form of art. I just don’t do it anymore. I create cards, mixed media projects, tags. This year I decided to do some new stuff I haven’t done yet and to make a lot of inspirations for you. I love writing which is visible on my profiles, I’m a maniac follower of Netflix and fascinated with audiobooks. I listen to the books during my creative time but still I try to read as well. If you want to know me better please feel invited to visit and maybe join me on my Instagram @megi_crafts. On my stories and IGTV you will find a bunch of inspirations.


Shylaa




 I am Shylaa from India. Mother of two kids. Since childhood, I am in love with arts & craft.Crafting is something without which I can not imagine my life. Because it lets me to express myself, learn new things and constantly explore new art. I am avid craft blogger and a card maker. Quilling is how it all began in the blogland and it was a turning point in my craft life from where i started into cardmaking, scrapbooking, mixed media, 3D projects and jewellery making. 

Jestem Shylaa, pochodzę z Indii. Jestem mamą dwójki dzieci. Od dziecka moją miłością była sztuka i rękodzieło. Nie wyobrażam sobie życia bez tworzenia. Pozawala mi wyrazić siebie, poznać nowe techniki i rozwijać umiejętności. Jestem zapaloną blogerką i twórcą kartek. Moja przygoda z blogiem rozpoczęłam się od quillingu powoli zwracając się ku tworzeniu kartek, scrapbookingu, mixed mediom, projektom 3D oraz tworzeniu biżuterii. 


Resztę dziewczyn już znacie, zapraszam więc do codziennego zaglądania na naszego bloga i inspirowanie się pracami naszych dziewczyn :).

You know the rest of girls, so I invite you to look at our blog everyday

and get inspired by the work of our girls :).







Pozdrawiamy
Zespół egoCraft.pl


1 komentarz:

  1. Strange "water hack" burns 2 lbs overnight

    Well over 160,000 women and men are using a easy and secret "liquids hack" to burn 1-2 lbs every night while they sleep.

    It is effective and it works with anybody.

    Here's how you can do it yourself:

    1) Get a glass and fill it up with water half glass

    2) And then do this strange HACK

    so you'll be 1-2 lbs skinnier as soon as tomorrow!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 egoCraft.pl , Blogger