Art journal- Dreamer of dreams

Hello, today is my first inspiration day :)

Witajcie, dziś jest moja pierwsza inspiracja :)


I created art journal page, because I love art journaling! 

Stworzyłam stronę art journal'a, ponieważ uwielbiam ten styl.


I used paper stripes and gauze to make first layer, after that I made snowflakes with our amazing stencil and after I used ecoline colours to added some colours to background.

Użyłam pasków papieru i gazy do stworzenia pierwszej warstwy, 
potem dodałam  płatki śniegu przy użyciu świetnej maski.
Tło wypełniłam również za pomocą różnych kolorów farb.


I also used clear beads and silver micropearls.

Również użyłam przezroczystych kamieni i srebrnych, małych perełek.


To decorated page I choose chipboard snowflakes and I covered up them with white decorated sand. At the end I added sentiment: dreamer of dreams.

Swoją stronę przyozdobiłam obrazkiem oraz tekturkowymi płatkami śniegu i posypałam wszystko dekoracyjnym pisakiem. Na samym końcu dodałam napis: dreamer of dreams.


PRODUCTS FROM EGOCRAFT.PL / produkty ze sklepu





Have a great day 
Michaela- MS Design


3 komentarze:

Copyright © 2014 egoCraft.pl , Blogger