Karteczki świąteczne i digistempel za free

Witajcie,
dziś mój pierwszy tematyczny post na blogu egoCraft.
Tak nietypowo, ponieważ standardowo moje posty 
będą pojawiały się każdego pierwszego dnia miesiąca.
Z uwagi na to, że 1 grudnia prezentowany był cały nasz zespół, 
spotykam się dziś z Wami :o)
Grudzień to miesiąc kojarzący się ze świętami Bożego Narodzenia. 
Pewnie wiele z Was tworzy w tym okresie karteczki świąteczne.
Specjalnie dla Was przygotowałam prosty napis "Wesołych Świąt",
który możecie użyć w swoich pracach.
Tak jak ja to zrobiłam :o)

Częstujcie się:
W komentarzach podeślijcie linki do Waszych kartek z tym właśnie napisem.
Z miłą chęcią zobaczę co ślicznego stworzyliście :o)

Na dzisiejsze spotkanie przygotowałam też kilka kartek, 
w których użyłam tego napisu.
Możecie go użyć w przeróżny sposób. 
Ja np. nadrukowałam go bezpośrednio na papier scrapowy,
 wycięłam wydrukowany napis wykrojnikiem, 
a na trzeciej karteczce wycięłam go tak po prostu nożyczkami.
Na wszystkich trzech  karteczkach pojawiły się tekturki egoCraft
Piękne wzory i świetne wykonanie - są rewelacyjne. 
Białe bazy kartkowe pochodzą również z egoCraft. Są na prawdę białe i równe. Polecam je wszystkim.
A tu moje kartki z tym właśnie digistempelkiem 









W swoich pracach użyłam następujące produkty ze sklepu egoCraft:
Pozdrawiam twórczo

4 komentarze:

Copyright © 2014 egoCraft.pl , Blogger