Nowa projektantka w DT


Witajcie,

Dziś przedstawiamy Wam nową projektantkę naszego DT.
Jest nią Anika, bardzo pogodna i pełna ciepła osoba, 
która urzekła nas pracami dla najmłodszych.
Będzie on inspirować Was i podpowiadać w jaki sposób 
wykorzystywać nasze produkty w pracach dziecięcych.


Przeczytajcie proszę co pisze o sobie:

Mam na imię Anika. 
Scrapbooking jest obecny w moim życiu od około 3 lat, 
jest moją odskocznią od dnia codziennego, moją pasją. 
Uwielbiam tworzyć kartki, albumy, pudełeczka, 
gdzie dużą rolę odgrywają stemple, ale kusi mnie też świat prac mediowych 🙂
Ogromną frajdę sprawia mi wykonywanie upominków dla najmłodszych, 
stanowią one większą część moich prac, bo uważam, 
że dzieci są najfajniejszymi odbiorami. 

Bardzo się cieszę z zaproszenia do DT egoCraft.pl i mam nadzieję, 

że moje prace będą Was inspirować.

Już niebawem inspiracje Aniki, zapraszamy.

Pozdrawiamy zespół egoCraft.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 egoCraft.pl , Blogger