Wakacyjne warsztaty z egoCraft.

Witajcie...

Dzisiaj mam dla was troszkę inny post od tych, które pokazujemy wam w każdym miesiącu....
Po raz pierwszy miałam przyjemność prowadzenia warsztatów i to z nie lada wymagającymi młodymi artystami.Mam nadzieję, że udało mi się sprostać zadaniu ale po minach na zdjęciach wygląda że byli bardzo zadowoleni.
Dzięki uprzejmości egoCraft dzieciaki miały okazję pracować z czymś nowym i nie spotykanym do tej pory w ich pracach plastycznych....

Wspólnie przygotowaliśmy kartki w formie akwarium które zostały ozdobione tekturkami z dwóch morskich kolekcji, które znajdziecie na wirtualnych pólkach egoCraft.

Hello....
Today I would like to shop you something a bit different  from all the post you can read on our blog.
For the first time I had a pleasure to make a workshop for very special young artist.
I hope I manage to show them some fun in creating new things and it looks like there were very happy to try something new what they never used before in their artistic work.

Together we created aquarium shaped card with two collections from egoCraft.


W warsztatach wykorzystaliśmy takie oto materiały:
 At my workshop I used:

a przykładową kartkę pokazałam taka :)
 there is a template I made for the kids


A tak nam się miło pracowało ....
Zapraszam was na krótką fotorelację...

Here is a short photo session from my work
hope you will enjoy it...










Układanie kompozycji troszkę nam zajęło ale efekty był spektakularny.
Creating our composition took some time but the final effects was so spectacular.



Były też uśmiechy do kamery  :)
There were also smiles for the camera ;)


A oto galeria naszych prac...
Here is a gallery of our beautiful creations....






W pracy z maluchami użyłam / I used 


zdjęcie przekieruje was do tekturek użytych przez dzieciaki 

Pozdrawiam i życzę udanych wakacji 
Have a nice holiday

Agnes



2 komentarze:

Copyright © 2014 egoCraft.pl , Blogger