PLAN LEKCJI - PODANE Z POMYSŁEM

Witajcie,

Dzisiaj w naszym comiesięcznym cyklu PODANE Z POMYSŁEM coś szkolenego i niezastąpionego w każdym domu.Zapewne wiele z was już widziało nową szkolną kolekcję egoCraft BACK TO SCHOOL a jeżeli nie to zapraszam do zapoznania się z nowościami na sklepowych półkach.
Ja chciałam was zachęcić to próby zmediowania kilku szkolnych elementów...
Oto moja propozycja dla was.
A na końcu krótki kurs mediowy jak zmienić poszczególne elementy za pomocą kilku produktów i nadać im pożądany kolor :)

Hi,
Today in our monthly cycle MADE WITH NEW IDEA I would like to show you something for school what is needed in every household during school year.
I hope that most of you already had a look in our new collection BACK TO SCHOOL if not you must see all those new creations.
I would like you to try play a little bit more with mix media today and in this post I will show you how to create nice soft pastel colours on our chipboards with only few mix media products.













a teraz kilka zdjęć z mediowania :
time for few pictures form my mix media playing:

Całość palety pokrywamy białym gesso...
I cover our base with white gesso.....

Po wyschnięciu nakładamy wybrany przez nas wzór używając pasty modelującej
After everything was dry I added stencil using modelling paste


Kiedy pasta wyschnie zaczynamy zabawę z kolorem i tu możecie użyć zarówno mgiełek jak i farb akwarelowych, albo wosków :) dowolność pozostawiam wam.
Całość pokrywamy kolorami aż do uzyskania satysfakcjonującego nas efektu.
Ja dodałam jeszcze crackle paste w niektórych miejscach oraz mój ulubiony sizzal.
Po dołączeniu tekturek ozdobiłam całość dodatkami z Lemoncraft.

When the paste was dry I start my play with all the colours- you can use mists, watercolours waxes I live it for you what you choose.
I was using all the colours as long as the effect was satisfying for me :)
I also added some crackle paste in few places and my favourite sizal.
After I added the chipboards I decorate the rest with Lemoncrafts elements.




A teraz pokażę wam jak w łatwy sposób zmediować nasze tekturki i uzyskać pastelowe odcienie.
And now I would like to show you how to create a pastel colours on chipboards with different media.



Białe gesso świetnie rozjaśni i nada pastelowy odcień większości 
White gesso will made nice pastel shade on any mix media products.

Mam nadzieję, że udało mi się zachęcić was do poeksperymentowania z mediami.
I hope that inspired you to make new experiments with mix media.

W pacy użyłam: I used




Pozdrawiam 
Agnes







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 egoCraft.pl , Blogger