Retro blejtram

Witajcie!

Moja dzisiejsza inspiracja to retro blejtram z okazji 60. Rocznicy Ślubu. 

Całość postarzyłam na kilka sposobów. Spękania na płótnie pomalowałam: brązową mgiełką, która w połączeniu z białą masą dała szary kolor, antycznym pudrem w płynie, perłowym woskiem oraz rewelacyjnym proszkiem RainbowColor. 

Pracę postrzępiłam, poprzedzierałam i potuszowałam różnymi odcieniami brązowego tuszu. Użyłam kilku masek oraz stempla. Pod zdjęciem piękną ażurową tekturkę mocno zmediowałam mgiełkami oraz masą modelującą. 

Całość przyozdobiłam tak, aby była to praca w stylu vintage. 


Hello!

My inspirational work for today is a retro canvas for the 60'th Anniversary of the Wedding.

I've antiquated this work in a few ways. I've painted the cracks on the canvas with a brown mist, which, when mixed with the white material has given grey colours, antique liquid powder, pearl wax, and the terrific RainbowColor paint (aquarel paint in the form of powder).

I've jagged and torn the edges of the paper, and painted with various tones of a brown ink. I've used a few stencils and a stamp. The beautiful, openwork chipboard, which is under the photograph, I've heavily covered in ink sprays and modeling paste.

I've finally decorated the whole picture in a vintage style.










W swoich pracach użyłam następujące produkty ze sklepu egoCraft:

In my work I've used the following supplies from the egoCRAFT shop:







Pozdrawiam
Regards




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 egoCraft.pl , Blogger