ZARDZEWIAŁY BLEJTRAM

Witajcie!

Jest mi naprawdę bardzo przyjemnie, że przez najbliższe pół roku będę mogła dzielić się z Wami moimi projektami na blogu egoCraft. 
Dzisiaj moja pierwsza inspiracja i z tej właśnie okazji przygotowałam mediowy blejtram,
obfitujacy w tekturki z kolekcji 'Tick-tock". 

Hello!

I'm absolutely thrilled that I got a chance to inspire you and to share my projects with you here for the next six months.
For today's inspiration I prepared a mixed media canvas loaded with chipboard elements from "Tick-tock" collection. 




Blejtram zagruntowałam czarnym gesso, a po wysuszeniu nałożyłam pastę strukturalna przez maski ze wzorami tarczy zegara i trybików. Następnie ułożyłam kompozycję z tekturek, metalowych dodatków i sznurka. Wszystkie elementy przykleiłam medium żelowym i pomalowałam czarnym gesso. Po starannym wysuszeniu pracy na wybrane elementy nałożyłam pasty z efektem rdzy, a tło i pozostałe elementy pomalowałam metalicznymi farbkami i woskami.

I painted my canvas with black gesso, let it dry and applied texture paste over stencils with clock's face and cogs patterns. I built up the composition with chipboards, metal embellishments and twine. I glued all the pieces with gel medium, painted them with black gesso and then I let my project dry overnight. The next day I covered some elements of canvas with rust effect pastes and other with metallic paints and waxes.






Użyte produkty:











Serdeczne pozdrowienia! / Best regards!


Magdalena










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 egoCraft.pl , Blogger