ATC w energetyzujących kolorach

Witajcie! 

Jako dzisiejszą inspirację postanowiłam przygotować mini zestaw ATC w kolorach, które dodadzą Wam trochę energii w pochmurne dni.  Za bazę kart posłużyło mi płótno podklejone papierem skrapowym, dzięki niemu uzyskałam interesującą mnie fakturę tła. Jako ciekawostkę dodam, że wnętrze tekturowych kwiatków posypałam brokatem i wypełniłam preparatem do szkliwienia powierzchni Glossy Accents. Tego samego preparatu użyłam też jako kleju do brokatu na powierzchni kart. Kolejny ciekawy efekt uzyskałam używając pudru do embossingu bezpośrednio na płótnie. A teraz zapraszam Was na kilka zdjeć.

Hi everyone!

As my today's inspiration, I have made a mini ATC set in energising colours, that will cheer you up on cloudy days. For the base of my cards, I've used a canvas glued onto scrapbooking paper, what allowed me to achieve an interesting background texture. I've sprinkled chipboard flowers with some glitter and filled them with Glossy Accents. I also used Glossy Accents as a glue, to glue on some glass glitter on the surface of my cards. I obtained another interesting effect using embossing powder directly on the canvas. Hope you'll enjoy photos.






  


Produkty ze sklepu : / Products used:

          


          


     


Dziękuję Wam za uwagę i pozdrawiam serdecznie!

Thank you for dropping by! All the best!

Magda








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 egoCraft.pl , Blogger