Elegant Wedding box in burgundy

Cześć!

Witajcie w ten wrześniowy poranek! Jako, że jesień już za pasem chciałam Wam pokazać exploding box na Ślub w nieco ciemniejszych, stonowanych kolorach. Para młoda wybrała kolor bordowy, jako swój kolor przewodni i takie też było życzenie, aby zrobić dla nich box. Ja, przyzwyczajona do jaśniejszych, pastelowych boxów, nie ukrywam, miałam chwile zwątpienia i stworzenie tego boxa zajęło mi nieco dłużej, ale wyszło na prawdę fajnie. A co najważniejsze- osoba, która wręczała pudełko uznała, że jest przepiękny i była bardzo zadowolona z całości- i o to chodziło! :) Na środku użyłam oczywiście mój ulubiony motyw ślubny- mostek 3D z parą młodą z Egocraft :).


Hi!

Good morning! As Autumn is just round the corner I wanted to show you Wedding exploding box in a bit darker shades. Wedding couple choose burgundy as their leading colour and that was the main requirement for the box. It was a bit challenging for me as I'm used to fair, pastel colours and it took me slightly more time but I think I made it pretty well! And the most important- when my client seen it she was really delighted and said its beautiful- and that was the best reward for me! In the centerpiece I've used my favourite 3D chipboard with wedding couple on the bridge from Egocraft :)


Poniżej lista produktów, dostępnych w sklepie EgoCraft, których użyłam do zrobienia tego zestawu

List of products available from EgoCraft which I've used to make this set





Serdecznie pozdrawiam!


Hugs!

1 komentarz:

  1. Bardzo fajnie to wygląda. Uważam, że jest to naprawde super pamiątka ze ślubu.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 egoCraft.pl , Blogger