Funny piggy Birthday card

Witajcie!

Dzisiaj chciałam Wam pokazać kartkę urodzinową z jajem! Kartka kolorowa, wesoła, jak na okazję przystało :). Jak co roku, w okolicach września, muszę zrobić kartkę ze świnką :). Jest to taki sentymentaly motyw z okazji urodzin bliskiej mi osoby. Tym razem padło na wykorzystanie wielu wykrojników, których wcześniej nie miałam okazji użyć, ale też świetnie sprawdził mi się tutaj, o dziwo, świąteczny, szary papier w kratkę EgoCraft i tekturka "W dniu urodzin". Żeby było śmieszniej dzisiaj wypadają też moje 18ste (😄) urodziny!


Good morning!

Today I wanted to show you my latest, really joyful birthday card. Really colorful, cheerful and exactly as occasion requires. Every single year, around September, I just have to create a piggy card :). Its a bit sentimental theme for birthday of someone special to me. This time I've used a lot of cutting dies that I never had the opportunity to use before but also I had a great use of.... christmas, chequered pattern paper from Egocraft and "On your Birthday" chipboard. Funny enough today is actually my 18th (😄) birthday as well!





Poniżej lista produktów, dostępnych w sklepie EgoCraft, których użyłam do zrobienia kartki

List of products available from EgoCraft which I've used to make this card


  











Serdecznie pozdrawiam!

Hugs!

2 komentarze:

Copyright © 2014 egoCraft.pl , Blogger