Ślubna kartka z kotami

Witajcie!

Tym razem kartka z kotami :) Było to wyzwanie, ponieważ najpierw musiałam narysować koty w Inkscape, a następnie wycinałam je na ploterze. Czasem dobrze mieć ploter ;)

Romantyczne koty wkomponowałam w ażurową ramkę. Całość jest mocno fioletowa. Do kompletu przygotowałam również pudełko.


Hello!

This time I present a card with cats :) It was a challenge, because first I had to draw cats in Inkscape, and then cut them on the plotter. Sometimes it's good to have a plotter ;)


Romantic cats have been blended into an openwork frame. The whole card is very purple. I also prepared a box for the set.






W swojej pracy użyłam następujące produkty ze sklepu egoCraft:

In my work I've used the following supplies from the egoCraft shop:



Pozdrawiam
Regards




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 egoCraft.pl , Blogger