It's time to say goodbye

Cześć!

Dzisiaj wyjątkowo, dość późno, bo i w sumie post z zaskoczenia. Przyszło mi się z Wami pożegnać, moja 6 miesięczna przygoda z DT Egocraft dobiega końca. Było mi niezmiernie miło współpracować z tak utalentowanymi dziewczynami, miałam okazję uczestniczyć w wyborach w comiesięcznych wyzwaniach i zobaczyć wiele oryginalnych, nietuzinkowych prac. Dziękuję! Było mi miło Was poznać! Na koniec wspomnienie kilku moich prac z ostatnich miesięcy :)

Hi!

Today a bit unusual timing, late evening but this post as well was a bit of a surprise to me. My 6 month DT journey came to an end. It was a great pleasure to cooperate with such an amazing girls here in Egocraft. I had a great opportunity to be part of monthly challenge decision process and I've seen a huge amount of beautiful, extraordinary work. Thank you! It was nice to meet you all! Finally a bit of reference to few of my latest creations :)




Jeśli podobają się Wam moje prace- serdecznie zapraszam do polubienia mojego FB :)
Uściski, pozdrawiam!

And if you like my work- come, take a look and like my FB :)
Hugs!

1 komentarz:

Copyright © 2014 egoCraft.pl , Blogger