Świąteczna kartka z tekturkowym wiankiem

Witajcie

Kartki, które dziś mam do zaprezentowania są to dość proste w wykonaniu ale moim zdaniem bardzo efektowane propozycje.




Ciemnozielone tło wykonałam przy pomocy maski sweterka Tima Holtza oraz pasty brokatowej Nuvo.





Jasnozielone tło to ta sama maska i pasta strukturalna posypana zielonym brokatem Nuvo.




Centralną część kartek zajmują ramki z osrokrzewu z kokardą. Na ramce umieściłam kropelki Nuvo Drops w kolorze czerwonym i zielonym imitujące bombki. Kokardę pomalowałam na czerwono markerem i "oblałam" preparatem Glossy Accents.


W środku ramki umieściłam bombki wykonane stemplem Simon Says Stamp pokolorowane również tym samym czerwonym marketem.


Na koniec dodałam napis "Wesołych Świąt" wydrukowany na kalce technicznej. 




1 komentarz:

  1. Que elegante...el color verde con ese rojo ha quedado de lujo. Me gusta las perlitas que le has puesto a la corona. Felicidades por ello. Besos y feliz semana

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 egoCraft.pl , Blogger