Zegar z kukułką


Witajcie!

Dzisiaj postanowiłam zrobić chwilę przerwy od świątecznych projektów i pokazać Wam budkę dla ptaszka w odsłonie leśno - industrialnej. Do jej wykonania użyłam świetnej bazy egoCraft, pasty z efektem kamienia, past z efektami rdzy oraz farby z efektem mchu. Ruro - komin ulepiłam z masy plastycznej, a ptaszka wyjęłam ze starego stroika świątecznego. Oczywiście zmieniłam trochę jego wygląd korzystając z wosków, kilku śrubek i zębatek.

Hi there!

Today I decided to take a short break from Christmas madness and to share an altered steampunk birdhouse with you.  I used a glorious egoCraft base and covered it with many layers of stone, rust and moss effect pastes. I shaped the pipe / chimney from a chunk of paper clay and took the little bird  out from an old Christmas decoration. I altered its appearance using some waxes, cogs and brads.                       

                                         







Użyłam: / Products used:

       


       




Uściski serdeczne! / Hugs!

Magda













6 komentarzy:

  1. Przepiękna praca aż dech zapiera gdy się na nią patrzy :) wow ... piękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna metamorfoza ptaszka, świetna praca.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny,zakochałam się,te detale i kolory,boskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Impresionante!!!
    Me enamora cada elemento utilizado, cada color de pintura, cada textura...un gran trabajo por lo que te felicito.
    Besos y feliz semana!!!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 egoCraft.pl , Blogger