Pastelowa pamiątka z okazji Komunii

Witajcie!

Dzisiaj jako moją inspirację przygotowałam delikatną kartkę, w pastelowych kolorach. Myślę, że idealnie sprawdzi się zarówno dla chłopca jak i dla dziewczynki.
Dwie warstwy przeszyłam ręcznie białym kordonkiem, a w środek wkleiłam okrągłą tekturkę przypominającą hostię.

Hello!

Today, as my inspiration, I prepared a mild card in pastel colors. I think it will be perfect for either a boy or a girl.
I sewn along the borders of the the two layers manually with a white cord, and in the middle I put in a round chipboard resembling a host.






W swojej pracy użyłam następujące produkty ze sklepu egoCraft:

In my work I've used the following supplies from the egoCraft shop:







Pozdrawiam
Regards



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 egoCraft.pl , Blogger