Czerwona pamiątka z okazji 90. Urodzin

Witajcie!

Z okazji 90. Urodzin przygotowałam kartkę z pudełkiem. Całość jest czerwona z delikatnymi dodatkami białego. Wykorzystałam tutaj moją ukochaną ramkę z kolekcji Innocence.

Razem z pamiątka Solenizantka dostanie bukiet czerwonych róż, mam nadzieję, że zestaw idealnie się wpasuje.

Hello!

I made a card with a box on the occasion of the 90th Birthday. The work is red with delicate white additions. I used my beloved frame from the Innocence collection here.


Together with the souvenir the birthday lady will get a bouquet of red roses, I hope that the set will fit perfectly.









W swojej pracy użyłam następujące produkty ze sklepu egoCraft:

In my work I've used the following supplies from the egoCraft shop:









Pozdrawiam

Regards





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 egoCraft.pl , Blogger